سئوالات متداول
۱ ) آیا تمام قیمتهای سایت به روز است؟
فروشگاه چیتا پت همواره تمام تلاش خود را به کار میبرد تا همه قیمتها و موجودی سایت به روز باشد. اما با توجه به اینکه قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورهای انسانی وارد میشود، لازم است مشتری احتمال اشتباهات انسانی را در نظر بگیرد. هرچند که این احتمال بسیار کم و فقط در موارد استثنایی روی میدهد، اما اگر قیمت یک محصول بیشتر از ۱۰ درصد با قیمت موجود در بازار متفاوت باشد، به این فکر باشید که احتمال دارد خطای انسانی روی داده باشد و جهت اطمینان با سایت تماس حاصل نمایید.
۲ ) چگونه از موجود بودن کالا در انبار یا فروشگاه مطلع شویم؟
موجود بودن کالا در صفحه محصول ذکر میشود و شما قبل از سفارش و هنگام سفارش میتوانید، موجود بودن یا نبودن آن را ببینید. تعداد صحیح تمام موجودیها نیز ذکر شده و با هر بار سفارش از این تعداد کم میشود. به علاوه تیم چیتا پت همیشه در حال بررسی است و اگر تعداد محصولی به کمتر از ۵ عدد برسد، موجودی را افزایش خواهد داد. پس با خیال راحت به موجودی فروشگاه چیتا پت اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید.
۳ ) چگونه میتوانیم از فروشگاه حضوری خرید کنیم؟
ماهیت فروشگاه چیتا پت به صورتی است که امکان خرید حضوری از آن وجود ندارد. ولی اصلا جای نگرانی نیست. زیرا تمام آن چیزی که برای خرید نیاز دارید، از عکس گرفته تا محتوا و مشخصات کلی و فنی، در صفحه محصول قرار گرفته است.
۴ ) آیا میتوانیم تخفیف بگیریم؟
قیمتهای چیتا پت به دلیل حذف واسطهها کمترین قیمت ممکن و بسیار کمتر از قیمتهای بازار است. بنابراین تخفیف گرفتن از فروشگاه وجود ندارد مگر در مواردی که فروشگاه تصمیم بگیرد به دلیل مناسبتهای مختلف در قیمتهای موجود و مشخص تخفیف بدهد.
۵ ) آیا میتوان قبل از خرید کالا را دید؟
باتوجه به اینکه فروشگاه اینترنتی است، نمیتوان قبل از خرید به صورت حضوری کالای مورد نظر را دید. اما مشخصات کالا یا محصول به طور کامل در صفحه محصول بیان شده است و شما با خیال راحت میتوانید با دیدن این اطلاعات کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
۶ ) آیا میتوانم کالا را در جایی غیر از آدرس معرفی شده تحویل بگیرم؟
همان طور که در پاراگراف پایانی بند ۹ قوانین و مقررات ذکر شده است، کالا باید درب ساختمانی که آدرس داده شده است، تحویل داده شود. همچنین قوانین تحویل کالا در جایی غیر از آدرس داده شده و یا تحویل دادن به شخصی دیگر نیز، در پاراگراف دوم بند ۸ قوانین و مقررات به طور کامل توضیح داده شده است.
۷ ) آیا برای سفارشی که دادهام فاکتور دریافت میکنم؟
بله، بعد از پایان یافتن مراحل پرداخت و سفارش، فاکتور دریافت خواهید کرد. همچنین فاکتور سفارش از طریق ایمیل برایتان ارسال میشود.
۸ ) شرایط باز کردن کالا در هنگام تحویل چگونه است؟
در هنگام تحویل گرفتن کالاها باید حتما دقت کنید همان کالایی باشد که شما سفارش دادهاید. در مرحله بعد شکل ظاهری کالا را بررسی کنید و در نهایت هم از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
توجه: برخی از کالاها دارای گارانتی هستند، پس در هنگام تحویل باید به شکل ظاهری و مشخصات روی بسته بندی، فاکتور، سالم بودن بسته بندی و عدم ضربه دیدن بسته بندی دقت کرد. اگر مطمئن شدید کالایی است که شما سفارش دادهاید، آن را تحویل بگیرید.
۹ ) آیا من میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم؟
بله، شما میتوانید برای شخص دیگری خرید کنید. در هنگام خرید باید مشخصات و آدرس شخص گیرنده را به سایت تحویل دهید. پس از سفارش و پرداخت، کالا با توجه به آدرسی که شما دادهاید، ارسال خواهد شد. اما حتما باید این موضوع را از راههای ارتباطی معتبر فروشگاه، با فروشگاه هماهنگ کنید.
۱۰ ) آیا لازم است برای خرید حتما عضو سایت شوم؟
برای خرید کردن، لازم نیست حتما عضو باشید، بلکه بدون عضویت نیز میتوانید خرید کنید. اما با عضویت در سایت لازم نیست در هر بار خرید کردن آدرس و مشخصات خود را وارد کنید. زیرا به جز بار اول در سایر دفعات، در هنگام خرید از مشخصات کاربری شما که در سایت ثبت کردهاید استفاده خواهد شد. به علاوه از جشنوارهها و تخفیفها نیز آگاه خواهید شد.
۱۱ ) چگونه میتوانم از وضعیت سفارشم باخبر شوم؟
برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال شوند، کد پیگیری و رهگیری ۲۴ رقمی پستی داده میشود. با وارد کردن کد رهگیری در سامانه رهگیری مرسولات پستی میتوانید از وضعیت سفارش خود در هر ساعت از شبانه روز باخبر شوید. همچنین می توانید با راههای ارتباطی سایت و یا شمارههای شرکت در تماس باشید.
برای کالاهایی که از طریق باربرهای شخصی یا شرکتی ارسال شوند، از طریق تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه و با دادن کد پیگیری سفارش، میتوانید از وضعیت سفارش خود باخبر شوید.
۱۲ ) آیا میتوانم تلفنی سفارش ثبت کنم؟
بله امکان ثبت سفارش تلفنی هم در موارد خاص جهت تسریع در روند فرستادن محصول وجود دارد. اما بیشتر سفارشات باید با روش معمولی سایت و از طریق خرید محصول از صفحه محصولات صورت بگیرد.
۱۳ ) آیا میتوانم از سایت شما راهنمایی و مشاوره دریافت کنم؟
با وجود اینکه کارشناسان ما سعی میکنند تمام اطلاعات لازم برای هر محصول را در صفحه محصول در اختیار شما قرار دهند، اما اگر باز هم احساس کردید جهت خرید بهتر به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، میتوانید از طریق راههای معتبر سایت و فروشگاه، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۱۴ ) آیا برای پرداخت وجه میتوانم از چک استفاده کنم؟
خیر، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از دریافت هرگونه چک معذوریم.
۱۵ ) هزینه ارسال کالا به شهر من چقدر است؟
در هنگام خرید، راه ارسال کالا را انتخاب خواهید کرد و یا در صورتی که به هر دلیلی ارسال کالا لازم باشد از طریق یکی از راههای مشخص شده (پست، تیپاکس، باربر شرکتی، باربر شخصی) صورت بگیرد و از طریق سایر راهها ممکن نباشد، به شما اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه آن نیز اعلام خواهد شد.